DOLAR46,6273% 0.12
EURO53,1590% 0.16
STERLIN61,6435% 0.08
FRANG57,6202% 0.22
ALTIN6.126,13% 1,61
BITCOIN60.140,011.686

YÜREĞİR BELEDİYESİ ARAÇ FİLOSUNU GÜÇLENDİRMEYE DEVAM EDİYOR

Yayınlanma Tarihi :
YÜREĞİR BELEDİYESİ ARAÇ FİLOSUNU GÜÇLENDİRMEYE DEVAM EDİYOR

Yüreğir Belediyesi, vatandaşlara daha hızlı ve etkin hizmet sunmak
amacıyla araç filosunu güçlendirmeyi sürdürüyor. Belediye bünyesine
kazandırılan 2 yeni kazıcı yükleyici iş makinesi, Temizlik İşleri
Müdürlüğü ile Fen İşleri Müdürlüğü’nün hizmetlerinde kullanılacak.

Yüreğir Belediye Başkan Vekili Cafer Boyraz, yeni araçların belediyeye
ve ilçe halkına hayırlı olmasını dileyerek, hizmet kalitesini
artırmaya yönelik yatırımların devam edeceğini söyledi.

Boyraz, belediyenin öz kaynaklarını etkin ve verimli kullanarak araç
filosunu güçlendirdiklerini belirterek şu ifadeleri kullandı:

“Hemşehrilerimize daha hızlı, kaliteli ve kesintisiz hizmet sunabilmek
için araç filomuzu güçlendirmeye devam ediyoruz. Belediyemize
kazandırdığımız iki yeni kazıcı yükleyici iş makinesi, Temizlik İşleri
ve Fen İşleri Müdürlüklerimizin sahadaki çalışmalarına önemli katkı
sağlayacak. Amacımız, Yüreğir’in her mahallesine en iyi belediyecilik
hizmetini ulaştırmaktır.”

Yeni kazıcı yükleyici araçlardan biri Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün
çevre düzenleme, moloz kaldırma ve temizlik çalışmalarında görev
alırken, diğeri ise Fen İşleri Müdürlüğü tarafından yol yapım, bakım,
onarım ve altyapı çalışmalarında kullanılacak.

YORUM YAP